Vrácení a reklamace
- Něco Vám nesedí a potřebuje vyměnit?
- Objednali jste více kusů na vyzkoušení?
- Vybrali jste si jiné zboží?
Občas se to stane, a proto pro Vás máme jednoduché řešení.
Zboží Vám rádi vyměníme, nebo vrátíme peníze.
- Dejte nám vědět - zavolejte nebo napište email, abychom se dohodli co dál.
- Pošlete přes Zásilkovnu:
Kamýcká, 165 00 Praha-Suchdol, ID: 6242 (GATE4KIDS)
s kontaktními údaji:
Pavla Šťastná
+420 725 706482
info@chelseaclark.cz - Pošlete jinou přepravní společností se sledováním balíčku: Česká pošta, DPD, PPL, GLS ....
- zašlete na adresu: My Elegance s.r.o., Komenského 916, 252 62 Horoměřice
- přepravu platíte Vy
Pro Váš přehled
Zboží můžete vrátit do 30 dnů
- Máte právo odstoupit od kupní smlouvy do 30 dnů ode dne obdržení zboží a to bez udání důvodu
- Přesto budeme rádi, když nám řeknete, proč zboží vracíte, abychom to mohli na příště vylepšit.
Dejte nám vědět, až pak zašlete zboží
- Prosíme Vás, abyste nás nejprve kontaktovali
Zboží zašlete nepoškozené, nejlépe v původním obalu
- Velmi nám usnadníte práci, když zboží zašlete zpět nejlépe tak, jak jste jej obdrželi.
- Využití starého obalu je navíc ekologické řešení. Za to Vám předem děkujeme.
Peníze vrátíme zpět stejnou cestou, jakou jste zaplatili
- Jakmile k nám zboží dorazí, vše zkontrolujeme a peníze zašleme co nejdříve zpět
- Máme na to 14 dní, ale nebudeme Vás zbytečně zdržovat
Pokud je cokoliv v nepořádku, dejte nám prosím vědět.
Podrobnosti najdete v našem Reklamačním řádu a také v Obchodních podmínkách.